Slumdog Millionaire


Com diria mon pare, una pel.lícula sense "trellat ni forrellat". Com tots sabreu, Slumdog Millionaire va ser la gran guanyadora d'aquest any als Oscar. Be, per mi, tan sols es una esbirriada copia de Ciudad de dios, això sí, en amor, per algo guanyà. El film ens narra la vida d'un xic guanyador del famós programa ¿Quién quiere ser millonario? des l'infrahumana situació que es troba a la seua infancia fins l'actualitat, passant, es clar, per moments reialment conflictius.

Ara be, no negue ni posse en dubte la pobressa de l'India, però sigam realistes, açò que ens mostren es completa hipocresia. Ensenyen lo mal que està el món per poder dir "Ai, qué mal, qué mal! Tenim que fer algo per ajudarlos. Qué bons que som!" Heu lamente, però no. No em pareix més que una estúpida pel.lícula, molt cruda això sí, per fer-nos caure la llagrimeta i omplirse les butxaques; per arribar aquells més, com dir-ho, "inconformistes" i no tan "superficials"; o així es diuen ells.

Resumint, i recalcant, una yankizada de Ciudad de Dios.

3 comentaris:

Manu ha dit...

a mi me gusto, pero no t kito razon...

Sergio ha dit...

Siento decir que no estoy de acuerdo. Me ha parecido una excelente película, brillantemente narrada y con unas muy respetables interpretaciones. Creo que Danny Boyle no es precisamente el tipo de persona que busca dar lástima con la lágrima fácil. De hecho, me gusta más que la del Meirelles ya que la comparas. En fin, esto es el cine , hay opiniones para todos los gustos.
Abrazos friends.

Nacho ha dit...

Yo tengo que admitir que no la he visto, aunque para tocar un poco los cojones a mi amigo, no creo que pueda llegarle ni a la suela de los zapatos de Meirelles.

Intentaré verla y comentar con criterio.

Abrazos a los geniales creadores de este blog.